Πολιτική επιστροφής

Αν δεν σας ταιριάζει το μέγεθος, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 1982985 Δευτέρα - Παρασκευή : 9πμ - 6μμ για να σας αντικαταστήσουμε το μέγεθος.

Η προθεσμία αντικατάστασης του μεγέθους είναι 14 μέρες.

Μετά την τηλεφωνική ομιλία, εμείς θα σας στείλουμε το δέμα με την αλλαγή και τη στιγμή που φτάνει σ'εσάς, θα παραδώσετε στο ίδιο κούριερ τα προϊόντα που παραγγείλατε αρχικά (παράδοση - παραλαβή).

Οι προϋποθέσεις για την αλλαγή μεγέθους είναι:

Στην περίπτωση την οποία χρειάζεστε την αλλαγή του προϊόντος, αυτό πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση την οποία το παραλάβατε ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ / ΑΦΟΡΕΤΟ και να μας το επιστρέψετε στη γνήσια συσκευασία με όλα τα έγγραφα και ετικέτες του. Αν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν και σ'αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής θα πληρωθούν από εσάς.

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε το χρώμα ή το προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 211 1982985 Δευτέρα - Παρασκευή : 9πμ - 6μμ για να σας το αντικαταστήσουμε, αλλά σ'αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί να πληρώσετε εσείς τα έξοδα αποστολής, τα οποία είναι 6,00 Ευρώ.

Η προθεσμία αντικατάστασης είναι 14 μέρες.

Μετά την τηλεφωνική ομιλία, εμείς θα σας στείλουμε το δέμα με την αλλαγή και τη στιγμή που φτάνει σ'εσάς, θα παραδώσετε στο ίδιο κούριερ τα προϊόντα που παραγγείλατε αρχικά (παράδοση - παραλαβή).

Οι προϋποθέσεις για την αλλαγή του προϊόντος είναι:

Στην περίπτωση την οποία χρειάζεστε την αλλαγή του προϊόντος, αυτό πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση την οποία το παραλάβατε ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ / ΑΦΟΡΕΤΟ και να μας το επιστρέψετε στη γνήσια συσκευασία με όλα τα έγγραφα και ετικέτες του. Αν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν και σ'αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής θα πληρωθούν από εσάς.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να μας ενημερώσετε το πολύ σε 14 μέρες από την ημέρα της παραλαβής του δέματος. Αυτό το πράγμα πρέπει να ανακοινωθεί στο τηλεφωνικό μας κέντρο, στιγμή στην οποία θα μας επιβεβαιώσετε και το e-mail σας για να μπορέσουμε να σας στείλουμε το έντυπο επιστροφής, το οποίο θα χρειαστεί να το συμπληρώσετε με τα ακόλουθα στοιχεία: τραπεζικός σας λογαριασμός για να σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο πληρωτέο ποσό, κωδικός της παραγγελίας σας, απόδειξη αποστολής από το κούριερ, καθώς και άλλα στοιχεία που απαιτούνται από τη διαδικασία της επιστροφής.

Τα προϊόντα που αγοράζονται ως ειδικά πακέτα ή τα οποία έχουν προσφορές ως δώρο κάποια άλλα προϊόντα, δεν επιστρέφονται ξεχωριστά, αλλά πάλι υπό την ίδια μορφή, δηλαδή μαζί, ακριβώς όπως τα παραλάβατε.

Στην περίπτωση την οποία αγοράσατε χρησιμοποιώντας κάποιο κουπόνι βάουτσερ, η επιστροφή του αντίστοιχου πληρωτέου ποσού θα γίνει με την αφαίρεση της αξίας του κουπονιού.

Οι προϋποθέσεις για την αλλαγή του προϊόντος είναι:

Στην περίπτωση την οποία χρειάζεστε την αλλαγή του προϊόντος, αυτό πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση την οποία το παραλάβατε ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ / ΑΦΟΡΕΤΟ και να μας το επιστρέψετε στη γνήσια συσκευασία με όλα τα έγγραφα και ετικέτες του. Αν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, μπορείτε να μας επιστρέψετε το προϊόν και σ'αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής θα πληρωθούν από μας.

Από την ημέρα της παραλαβής του δέματος από σας, σε 14 μέρες θα σας επιστρέψουμε μέσω τράπεζας, το αντίστοιχο πληρωτέο ποσό.

Πόσο κοστίζει η παράδοση των προϊόντων;

Κάθε παραγγελία που ξεπερνά τα 4.90 € η αποστολή είναι δωρεάν! Για τις παραγγελίες κάτω των 49.90 €, ανάλογα με την διεύθυνση της αποστολής, το κόστος της αποστολής είναι το ακόλουθο:

Πότε λαμβάνω τα προϊόντα;

Τα προϊόντα παραδίδονται το συντομότερο δυνατόν μετά την παραγγελία. Συνήθως, φτάνουν σε μία ημέρα, το αργότερο δύο εργάσιμες ημέρες. Το πρόγραμμα παράδοσης είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 9:00 έως τις 17:00.

Τι συμβαίνει αν δεν είμαι στο σπίτι στην παράδοση των προϊόντων;

Εάν είστε σε άλλη τοποθεσία όταν παραδίδονται τα προϊόντα, παρακαλούμε να κλικάρετε το πεδίο «Θέλω την παράδοση σε άλλη διεύθυνση» στη φόρμα παραγγελίας και να προσδιορίσετε μία διεύθυνση που μπορούμε να σας βρούμε μεταξύ των ωρών 9:00-17:00.

Πότε επεξεργάζονται οι παραγγελίες;

Εάν τοποθετήσετε την παραγγελία μέχρι τις 15:00, η παραγγελία θα επεξεργαστεί την ίδια ημέρα. Εάν η παραγγελία τοποθετηθεί μετά τις 15:00, η παραγγελία επεξεργάζεται και στέλνεται την δεύτερη εργάσιμη ημέρα. Για τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το Σάββατο στις 15:00 έως Κυριακή, η επεξεργασία θα ξεκινήσει την Δευτέρα και η παράδοση θα γίνει Τρίτη, το αργότερο Τετάρτη.

Τι γίνεται εάν η τιμή του προϊόντος αλλάξει,από την στιγμή που τοποθέτησα την παραγγελία μέχρι την στιγμή της παράδοσης;

Η τιμή του προϊόντος που παραγγέλνετε θα είναι πάντα αυτή που εμφανίζεται την στιγμή που τοποθετήτε την παραγγελία.

Τι πρέπει να κάνω εάν παράγγειλα ένα λάθος προϊόν ή ένα λάθος μέγεθος;

Οποιοδήποτε προϊόν δεν σας κάνει στο μέγεθος μπορεί να αλλαχθεί 100% δωρεάν. Μόνο η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν, οι επόμενες απαιτούν χρέωση μεταφορικών 6 €. Για να μπορέσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα, θα πρέπει να είναι συσκευασμένα στην αρχική τους συσκευασία, με τις αρχικές ετικέτες και να προστατεύονται με μεμβράνη. Τα προϊόντα δεν πρέπει να παρουσιάζουν ίχνη χρήσης. Εάν δεν ακολουθηθούν αυτοί οι κανόνες, δεν θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή.

Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα των online παραγγελιών;

H online παραγγελία στο Kalapod.gr παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα. Κατ' αρχήν, θα ανακαλύψετε ότι μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία οποιαδήποτε ώρα και στιγμή της ημέρας, η οποία λαμβάνεται το συντομότερο δυνατόν. Η κράτηση των προϊόντων γίνεται στην εγγραφή της παραγγελίας, εάν αυτά βρίσκονται στο στοκ, και τα προϊόντα φτάνουν στο σπίτι σας, το συντομότερο δυνατόν. Η ιστοσελίδα μας είναι βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές ώστε να μπορείτε να παραγγείλετε οπουδήποτε και οπωσδήποτε, από υπολογιστή, λάπτοπ, τάμπλετ ή έξυπνα τηλέφωνα.

Πώς γνωρίζω ποιο είναι το σωστό μέγεθος για μένα;

Εάν δεν γνωρίζετε τι μέγεθος να παραγγείλετε, στο http://www.kalapod.gr/πίνακας-μεγεθών.html θα βρείτε έναν ενδεικτικό οδηγό για τα μεγέθη. Ελέγξτε στην περιγραφή του προϊόντος που θέλετε να αγοράσετε τις εσωτερικές διαστάσεις για τον αριθμό σας. Πρέπει να έχετε εύκαιρο ένα χάρακα ή ένα εκατοστό μέτρησης και μπορείτε να ανακαλύψετε με ευκολία το μέγεθος που σας ταιριάζει. Στο Kalapod.gr βρίσκεις πάνω από 4000 προϊόντα από διαφορετικούς παραγωγούς, με διαφορετικές φόρμες. Είναι πιθανόν από τον ένα παραγωγό στον άλλον, η φόρμα να διαφέρει και έτσι το μέγεθος που έχετε συνηθίσει, να μην ταιριάζει. Σας συνιστούμε θερμά να ελέγξετε εάν το μέγεθος σας ταιριάζει, πριν την παραγγελία, μετρόντας το πόδι και συγκρίνοντας με το εμφανιζόμενο μέγεθος στην περιγραφή του προϊόντος.

Έχω άλλες απορίες, σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ;

Είμαστε στην διάθεση σας με ευχαρίστηση για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία. Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 211 1982985 από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9:00 – 18:00 Περισσότερες πληροφορίες επικοινωνίας θα βρείτε στην ιστοσελίδα:http://www.kalapod.gr/eπικοινωνία.html

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Το Kalapod.gr σας προσφέρει περισσότερες μεθόδους πληρωμής.

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή στην παράδοση της παραγγελίας.

Μπορείτε να πληρώσετε online, με την πιστωτική σας κάρτα.

Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε να ζητήσετε ένα τιμολόγιο στο contact@kalapod.gr

Οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι οι τελικές;

Μάλιστα, οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι σε ευρώ και είναι οι τελικές τιμές συμπεριλαμβανομένου το ΦΠΑ, ως εκ τούτου δεν χρείαζεται να πληρώσετε τίποτα παραπάνω, εκτός από το κόστος της μεταφοράς των σχετικών. Στο καλάθι των αγορών, μόλις έχετε εισάγει την διεύθυνση παράδοσης, το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα. «Τελική τιμή» είναι η τελική αξία της παραγγελίας σας.

Τα παραγγελθέντα προϊόντα από το Kalapod.gr έχουν εγγύηση;

Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο Kalapod.gr έχουν εγγύηση, σύμφωνα με το νόμο. Η περίοδος της εγγύησης προσφερόμενη από το Kalapod.gr είναι 30 ημέρες και υπολογίζεται από την ημέρα παράδοσης του προϊόντος.

Τα προϊόντα που πωλούνται στο Kalapod.gr είναι καινούρια;

Ναι, όλα τα προϊόντα είναι καινούρια.

Πού μπορώ να κάνω παράπονα;

Στην περίοδο της εγγύησης, το Kalapod.gr απαντάει στην ποιότητα των προϊόντων. Τα παράπονα μπορείτε να τα θέσετε γραπτά ή τηλεφωνικά, εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας. Μπορείτε να αναφέρετε τα παράπονα σας κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@kalapod.gr είτε τηλεφωνικά στο 211 1982985 .

Τα στοιχεία μου είναι ασφαλής;

Όλα τα στοιχεία αγορών είναι απολύτως ασφαλής, σύμφωνα με τον νόμο αρ. 677/2001. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν μόνο στο δηλομένο σκοπό της ιστοσελίδας. Το Kalapod.gr δεν προωθεί το spam, ως εκ τούτου, έχουμε τη ευθύνη να μη δημοσιοποιούμε τα ληφθέντα στοιχεία και να μη πουλάμε τις βάσεις δεδομένων με τις προσωπικές πληροφορίες των πελατών.