Search caută

Συχνές Ερωτήσεις

επιλέξτε μία ερώτηση

> Πώς μπορώ να παραγγείλω ?

kalapod.ro Θα σας διαθέσει την επόμενη μέθοδοι για να δώσετε την παραγγελία σας:
Με την παραγγελία απευθείας στην ιστοσελίδα μας www.kalapod.gr
Με το τηλέφωνο - καλέστε μας για να δώσετε την παραγγελία σας με έναν από τους αριθμούς τηλεφώνου: 211 1982985 ώρες: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 – 18:00
Για γρηγορότερη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, αυτό προϋποθέτει ότι όλοι οι τομείς πρέπει να ολοκληρωθεί σωστά, οι χειριστές μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικά για την ολοκλήρωσή.

> Πώς μπορώ να πληρώσω ?

kalapod.ro σας προσφέρει διάφορες μεθόδους πληρωμής:
Αντικαταβόλη – Θα πληρώστε το πακέτο όταν το courier θα παραδώσει.
ΚΑΡΤΑ ONLINE - Μπορείτε να πληρώσετε απευθείας με την πιστωτική σας κάρτα μέσω του site kalapod.
PAYPAL - Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας απευθείας στην ιστοσελίδα μας και μπορείτε να πληρώσετε με PayPal λογαριασμό σας.
ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – Καντέ την παραγγελία και να πληρώσετε με άμεση τραπεζική μεταφορά! Ο μέθοδος αυτή απαιτεί την επιβεβαίωση της πληρωμής γίνεται μέσω σε email στο [email protected], αγροτεμάχιο ταχυμεταφορών θα παραδοθεί μετά έχουμε την επιβεβαίωση από την τράπεζα που έγινε η πληρωμή.

> Πόσο κοστίζει η παράδοση των προϊόντων σας ?

Κάθε παραγγελία που υπερβαίνει την αξία των 40 €, λάβετε δωρεάν αποστολή!
Για παραγγελίες κάτω των 40€ μεταφορίκα είναι 3,90€:

> Κατά την παραλαβή των προϊόντων?

Η παράδοση γίνεται μέσω ενός courier εντός 3-4 εργάσιμες ημέρες μετά την ημερομηνία της τοποθέτησης της παραγγελίας στο www.Kalapod. gr .
Αν τοποθετήσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 15:00 θα να υποβάλλονται σε επεξεργασία και θα παραδοθεί στην courier την ίδια μέρα. Αν τοποθετηθεί μετά τις 15:00, η σειρά είναι σε επεξεργασία και αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό εμαιλ, όπου θα βρείτε όλες τις πακέτο δεδομένων σας.
Για παραγγελίες από το Σάββατο 12.00 έως την Κυριακή, θα ξεκινήσει την επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα και θα παραδοθεί στο εντός 3-4 εργάσιμες ημερές από την παραλαβή του e-mail επιβεβαίωσης.

> Η εταιρία courier να δημιουργήσει ένα ορισμένο χρονικό διάστημα για την παράδοση του προϊόντος?

Δυστυχώς δεν μπορούμε να επηρεάσουν την ώρα παράδοσης δεμάτων στον παραλήπτη. Αν θέλετε η παράδοση να γίνει σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών. Οπότε η παραγωγήτο του πακέτο αποθηκευτικών χώρων, στέλνουμε ένα e-mail με τον αριθμό προώθησης αγροτεμάχιο ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε το πακέτο σας θα στην ιστοσελίδα του φορέα παροχής υπηρεσιών.

> Τι θα συμβεί αν δεν είμαι στο σπίτι, όταν ο ταχυμεταφορών έρχεται για την παράδοση του προϊόντος;?

Η συμβουλή μας είναι να επιλέξετε τη διεύθυνση παράδοσης στο χώρο εργασίας, όπου κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας δεν είναι σε περίπτωση στο σπίτι. Αν, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη διεύθυνση και ο λόγος δεν είναι διαθέσιμα όταν φτάνει το πακέτο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία courier / οδηγού στον αριθμό τηλεφώνου που δίνεται στις πληροφορίες του μηνύματος που έλαβε από την εταιρία ταχυμεταφορών και μπορείτε να κανονίσετε την παράδοση απ 'ευθείας μαζί τους.

> Πώς μπορώ να επεξεργαστώ / ακύρωσω?

Αν θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους από τους αριθμούς: 211 1982985, ώρες: Δ-Π: 09.00 - 18.00.

> Πώς μπορώ να ξέρω αν το μέγεθος είναι σωστό για μένα ?

Για να διασφαλιστείτε ότι το μέγεθος επιλεγμένο προϊόν σας ταιριάζει, παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά τις διαστάσεις που εμφανίζονται κάτω από κάθε διαθέσιμο μέγεθος. Όλα τα προϊόντα μετράται στο εσωτερικό σε περίπτωση μέγεθος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το προϊόν, γι 'αυτό συνιστάται να ελέγξετε τις διαστάσεις του κάθε προϊόντος που σκοπεύετε να αγοράσετε.
Για να ξέρετε τι μέγεθος είναι σωστό για σας, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα, η οποία θα παρουσιαστεί μια μέθοδος για τη μέτρηση με ακρίβεια το μέγεθος πόδι σας.
Οι παραγγελίες για ανταλλαγή τοποθετούνται μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου σε ένα από τους αριθμούς: 211 1982985.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται απευθείας στην ιστοσελίδα μας θα θεωρούνται νέες παραγγελίες και θα παραδώθει σε σας με αντικαταβολη.

> Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν με άλλο προϊόν ?

Φυσικά, εάν αλλάξετε γνώμη σας σχετικά με το χρώμα ή το μοντέλο, η ομάδα μας παρέχει την αλλαγή τους, μόνο εφόσον γίνονται σεβαστά τα οι ακόλουθες προϋποθέσεις.
Απαίτηση ανταλλαγές πρέπει να γίνει εντός 365 ημερών από την παραλαβή του πακέτου;
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε, δεν πρέπει να παρουσιάζει σημάδια χρήσης (παρακαλούμε ότι, αν είναι δυνατόν, να στείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ, με τις ετικέτες άθικτες, γιατί ακόμα και συσκευασία περιέχει τα στοιχεία ανταλλαγή αυθεντικότητας του προϊόντος και των κατασκευαστών, δίνοντας στους πελάτες τη διαβεβαίωση ότι το προϊόν είναι αυθεντικό).
Το κόστος μεταφοράς που ανέρχεται σε 6€ ευρο θα επιβαρύνουν εσάς.
Παρακαλώ διαβάστε τη διαδικασία για την αλλαγή του προϊόντος στον ακόλουθο σύνδεσμο: τμήμα https://www.kalapod.ro/procedura-retur.html (αλλαγές)
Οι παραγγελίες τοποθετούνται μόνο τηλεφωνικό κέντρο σε ένα από τους ακόλουθους αριθμούς: 211 1982985.
Οι παραγγελίες απευθείας στην ιστοσελίδα μας θα θεωρούνται νέες παραγγελίες και θα παραδίδεται σε σας με την πλήρη επιστροφή.

> Είναι πιθανό ότι περισσότερες παραγγελίες μου να παραδοθεί στην ίδια συσκευασία?

Εάν έχετε παραγγείλει διάφορα προϊόντα σε διαφορετικές τάξεις και -Θέλω να παραδοθεί στην ίδια διεύθυνση,kalapod.ro δεν μπορεί να εγγυηθεί τη συγκέντρωση παραγγελια. Ο συνδυασμός των δύο ή περισσότερες εντολές της υποτίθεται αποκλίσεις τους από το κανονικό κύκλωμα και χειροκίνητη επεξεργασία των παραγγελιών, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν σφάλματα ή προβλήματα με την διαθεσιμότητα του προϊόντος.
Σας συνιστούμε να ολοκληρώσετε μία παραγγελία που να περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε.

> Δικαιολογείται εγγύηση για τα προϊόντα ?

Φυσικά! ¨Ολα τα προϊόντα είναι καινούργια και όφελειτε εγγύηση 30 ημερών.

> Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία ?

Βέβαια, σύμφωνα με το άρθρο 9 του GEO 34/2014, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να πάρετε μια περίοδο 365 ημερών από την αποστολή για να μας ενημερώσετε για την απόσυρση τη σύμβαση και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή σας απόσυρση, χωρίς καμία επιβάρυνση, εκτός από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 13 παρ. (3) και 14 του GEO No.34 / 2014.

> Τι πρέπει να κάνω για να μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο: 211 1982985 ώρες:Δευτέρα - Παρασκευή 09,00 - 18,00.
Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή των εμπορευμάτων. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: : https://www.kalapod.gr/πολιτική-επιστροφής-el.html , τμήμα Επιστροφές.
α πρέπει να κάνετε την αίτηση για τα προϊόντα επιστροφής εντός 365 ημερών από την παραλαβή της αποστολής..
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε, δεν πρέπει να παρουσιάζει σημάδια χρήσης (ζητήσει ότι, αν είναι δυνατόν να στείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ, με τις ετικέτες άθικτες, γιατί ακόμα και συσκευασία περιέχει τα στοιχεία της αυθεντικότητας του προϊόντος και κατασκευαστή, δίνοντας στους πελάτες τη διαβεβαίωση ότι το προϊόν είναι αυθεντική).
Εξοδα αποστολής κούριερ σε περίπτωση επιστρέψετε το προϊόν / τα προϊόντα θα βαρύνει τον πελάτη. Το προϊόν / προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο με courier κατευθείαν στην αποθήκη μας. Α1 Βουκουρεστίου-PitestiΑ1 KM 13.5 εσωτερικό Business Park, με βάση M3-4, Kalapod
Δεν αποδέχτουμε πακέτα από τη ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ POST ή δέματα με Αντικαταβολη θα πρέπει να αρνηθούν.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, δίνοντας προϊόντα (επιστροφή) εφαρμόζεται μόνο σε μεμονωμένους πελάτες..
Εάν αυτές οι προϋποθέσεις πληρούνται, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, προκειμένου να ανακτήσετε την τιμή που καταβάλλεται για το προϊόν, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα εδώ: https://www.kalapod.gr/πολιτική-επιστροφής-el.html τμήμα (επιστροφές) και επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 211 1982985 για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε.

> Πόσο καιρό μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω?

Η επιστροφή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα γίνει το αργότερο 365 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας, από τη διαταγή χρημάτων, σε τραπεζικό λογαριασμό που καθορίζεται εσείς.Το έντυπο μπορεί να ολοκληρωθεί σε αυτή τη διεύθυνση: https://www.kalapod.gr/πολιτική-επιστροφής-el.html τμήμα Επιστροφές.
Μετά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου, και ένας από τους αντιπροσώπους μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να κανονίσετε την επιστροφή σας.
/

Πραγματικό χρώμα του προϊόντος είναι η ίδια όπως οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα ή μπορεί να υπάρχουν κάποιες διαφορές στο χρώμα / απόχρωση?

Η ομάδα μας κάνει κάθε προσπάθεια να παρέχει τόσο ακριβή προϊόντα χρώματος στην περιοχή, ωστόσο μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις όπου η απόχρωση του προϊόντος μπορεί να είναι ελαφρώς διαφορετικό από το χρώμα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για πιθανές διαφορές στο χρώμα / αποχρώσεις μεταξύ αυτών που εμφανίζονται στην οθόνη / τη συσκευή σας και τα προϊόντα, λόγω της ιδιαιτερότητές τους.