Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

επιλέξτε μία ερώτηση

> Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Ο kalapod.gr σας παρέχει τις ακόλουθες δυνατότητες  για να κάνετε παραγγελία:
Η διαδικτυακή παραγγελία απευθείας στην ιστοσελίδα μας www.kalapod.gr
Η παραγγελία μεσώ τηλεφώνου - καλέστε μας για να δώσετε την παραγγελία σας στον αριθμό τηλεφώνου: 211 1982985 : Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 – 18:00
Για γρηγορότερη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, συνιστάται να συμπληρωθούν σωστά όλοι οι τομείς . Οι χειριστές μας θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικά  για τα τυχόν ελλιπή στοιχεία.

> Πώς μπορώ να πληρώσω;

Ο kalapod.gr σας προσφέρει διάφορες μεθόδους πληρωμής:
Αντικαταβόλη – Θα πληρώστε το πακέτο όταν ο courier θα σας το παραδώσει.
ΚΑΡΤΑ ONLINE - Μπορείτε να πληρώσετε απευθείας με την πιστωτική σας κάρτα μέσω του site kalapod.
PAYPAL - Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας στην ιστοσελίδα μας και μπορείτε να πληρώσετε με το PayPal λογαριασμό σας.
ΕΝΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – Καντέ την παραγγελία και πληρώνετε με άμεση τραπεζική μεταφορά! Αυτή η μέθοδος απαιτεί την επιβεβαίωση της πληρωμής μέσω email στο [email protected], το δέμα θα παραδοθεί στη ταχυμεταφορική εταιρία αφού έχουμε την επιβεβαίωση πληρωμής από την τράπεζα .

> Πόσο κοστίζει η παράδοση των προϊόντων σας;

Για κάθε παραγγελία που υπερβαίνει την αξία των 49 €, θα λάβετε δωρεάν αποστολή!
Για παραγγελίες υπό των 49€ τα μεταφορίκα είναι 3,90€.

> Πότε παραλαμβάνω τα προϊόντα;

Η παράδοση γίνεται μέσω courier εντός 3-4 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία της τοποθέτησης της παραγγελίας στο www.Kalapod. gr .
Αν τοποθετήσετε την παραγγελία σας μέχρι τις 3 μμ θα υποβάλλονται σε επεξεργασία και θα παραδοθεί στην courier την ίδια μέρα. Αν τοποθετηθεί μετά τις 3, θα υποστούν σε επεξεργασία και θα αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό εμαιλ, όπου θα βρείτε όλα τα δεδομένα του δεματός σας.
Για τις παραγγελίες από το Σάββατο 12.00 έως την Κυριακή, θα ξεκινήσει την επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα και θα παραδοθεί στο εντός 3-4ων εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του e-mail επιβεβαίωσης.

> Πού μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Για να παρακολουθήσετε το δέμα σας, μεταβείτε στον σύνδεσμο: www.speedy.bg

> Η εταιρία courier να δημιουργήσει ένα ορισμένο χρονικό διάστημα για την παράδοση του προϊόντος;

Δυστυχώς δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την ώρα παράδοσης δεμάτων στον παραλήπτη. Αν θέλετε να γίνει η παράδοση σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών. Ο το δέμα βγαίνει απο την αποθηκη και παραδίνεται στην εταιρεία ταχυμεταφορών, σας στέλνουμε ένα e-mail με τον αριθμό αποστολής ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε το πακέτο σας στην ιστοσελίδα του φορέα παροχής υπηρεσιών.

> Τι θα συμβεί αν δεν είμαι στο σπίτι, όταν ο ταχυμεταφορών έρχεται για την παράδοση του προϊόντος;

Η συμβουλή μας είναι να επιλέξετε τη διεύθυνση παράδοσης στο χώρο εργασίας, στη περίπτωση που λείπετε απο το σπίτι κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας . Αν, ανεξάρτητα από την επιλεγμένη διεύθυνση και ο λόγος που λείπετε όταν φτάνει το πακέτο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία courier στον αριθμό τηλεφώνου που δίνεται στις πληροφορίες του μηνύματος που έχετε λάβει από την εταιρία ταχυμεταφορών και μπορείτε να κανονίσετε την παράδοση απ 'ευθείας μαζί τους.

> Πώς μπορώ να επεξεργαστώ / ακύρωσω;

Αν θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους από τους αριθμούς: 211 1982985, ώρες: Δ-Π: 09.00 - 18.00.

> Πώς μπορώ να ξέρω αν το μέγεθος είναι σωστό για μένα;

Για να διασφαλιστείτε ότι το μέγεθος επιλεγμένο προϊόν σας ταιριάζει, παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά τις διαστάσεις που εμφανίζονται κάτω από κάθε διαθέσιμο μέγεθος. Όλα τα προϊόντα μετράται στο εσωτερικό σε περίπτωση μέγεθος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το προϊόν, γι 'αυτό συνιστάται να ελέγξετε τις διαστάσεις του κάθε προϊόντος που σκοπεύετε να αγοράσετε.
Για να ξέρετε τι μέγεθος είναι σωστό για σας, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα, η οποία θα παρουσιαστεί μια μέθοδος για τη μέτρηση με ακρίβεια το μέγεθος πόδι σας.
Οι παραγγελίες για ανταλλαγή τοποθετούνται μόνο μέσω τηλεφωνικού κέντρου σε ένα από τους αριθμούς: 211 1982985.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται απευθείας στην ιστοσελίδα μας θα θεωρούνται νέες παραγγελίες και θα παραδώθει σε σας με αντικαταβολη.

> Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν με άλλο προϊόν;

Φυσικά, εάν αλλάξετε γνώμη σας σχετικά με το χρώμα ή το μοντέλο, η ομάδα μας παρέχει την αλλαγή τους, μόνο εφόσον γίνονται σεβαστά τα οι ακόλουθες προϋποθέσεις.
Απαίτηση ανταλλαγές πρέπει να γίνει εντός 365 ημερών από την παραλαβή του πακέτου;
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε, δεν πρέπει να παρουσιάζει σημάδια χρήσης (παρακαλούμε ότι, αν είναι δυνατόν, να στείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ, με τις ετικέτες άθικτες, γιατί ακόμα και συσκευασία περιέχει τα στοιχεία ανταλλαγή αυθεντικότητας του προϊόντος και των κατασκευαστών, δίνοντας στους πελάτες τη διαβεβαίωση ότι το προϊόν είναι αυθεντικό).
Το κόστος μεταφοράς που ανέρχεται σε 6€ ευρο θα επιβαρύνουν εσάς.
Παρακαλώ διαβάστε τη διαδικασία για την αλλαγή του προϊόντος στον ακόλουθο σύνδεσμο: τμήμα https://www.kalapod.ro/procedu... (αλλαγές)
Οι παραγγελίες τοποθετούνται μόνο τηλεφωνικό κέντρο σε ένα από τους ακόλουθους αριθμούς: 211 1982985.
Οι παραγγελίες απευθείας στην ιστοσελίδα μας θα θεωρούνται νέες παραγγελίες και θα παραδίδεται σε σας με την πλήρη επιστροφή.

> Είναι πιθανό ότι περισσότερες παραγγελίες μου να παραδοθεί στην ίδια συσκευασία;

Εάν έχετε παραγγείλει διάφορα προϊόντα σε διαφορετικές παραγγελίες και θέλετε να παραδοθεί στην ίδια διεύθυνση,kalapod.gr δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι μπορούν να αποσταλούν σε μια εντολή. Ο συνδυασμός των δύο ή περισσότερες εντολές περιλαμβάνει την εκτροπή τους από το κανονικό κύκλωμα και τη αυτόματη επερξεγασία των εντολών που μπορεί να οδγήσει σε σφάλματα η προβλήματα διαθεσιμότητας προίοντων. Σας συνιστούμε να ολοκληρώσετε μία παραγγελία που να περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε.

> Δικαιολογείται εγγύηση για τα προϊόντα;

Φυσικά! ¨Ολα τα προϊόντα είναι καινούργια και όφελειτε εγγύηση 30 ημερών.

> Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία;

Βέβαια, σύμφωνα με το άρθρο 9 του GEO 34/2014, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να πάρετε μια περίοδο 365 ημερών από την αποστολή για να μας ενημερώσετε για την απόσυρση τη σύμβαση και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή σας απόσυρση, χωρίς καμία επιβάρυνση, εκτός από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 13 παρ. (3) και 14 του GEO No.34 / 2014.

> Τι πρέπει να κάνω για να μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο: 211 1982985 ώρες:Δευτέρα - Παρασκευή 09,00 - 18,00.
Πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις για την επιστροφή των εμπορευμάτων. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε τον ακόλουθο σύνδεσμο: : https://www.kalapod.gr/πολιτικ... , τμήμα Επιστροφές.
α πρέπει να κάνετε την αίτηση για τα προϊόντα επιστροφής εντός 365 ημερών από την παραλαβή της αποστολής..
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε, δεν πρέπει να παρουσιάζει σημάδια χρήσης (ζητήσει ότι, αν είναι δυνατόν να στείλετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ, με τις ετικέτες άθικτες, γιατί ακόμα και συσκευασία περιέχει τα στοιχεία της αυθεντικότητας του προϊόντος και κατασκευαστή, δίνοντας στους πελάτες τη διαβεβαίωση ότι το προϊόν είναι αυθεντική).
Εξοδα αποστολής κούριερ σε περίπτωση επιστρέψετε το προϊόν / τα προϊόντα θα βαρύνει τον πελάτη. Το προϊόν / προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο με courier κατευθείαν στην αποθήκη μας. Α1 Βουκουρεστίου-PitestiΑ1 KM 13.5 εσωτερικό Business Park, με βάση M3-4, Kalapod
Δεν αποδέχτουμε πακέτα από τη ΡΟΥΜΑΝΙΑΣ POST ή δέματα με Αντικαταβολη θα πρέπει να αρνηθούν.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, δίνοντας προϊόντα (επιστροφή) εφαρμόζεται μόνο σε μεμονωμένους πελάτες..
Εάν αυτές οι προϋποθέσεις πληρούνται, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, προκειμένου να ανακτήσετε την τιμή που καταβάλλεται για το προϊόν, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα εδώ: https://www.kalapod.gr/πολιτικ... τμήμα (επιστροφές) και επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 211 1982985 για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε.

> Πόσο καιρό μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω;

Η αξία των επιστρεφόμενων πρίοντων θα επιστραφεί εντός το πολύ 14 ημερελογιακών ημερών από την παραλαβή του πακέτου σας, με εντολή πληρωμής η σε τραπεζικό λαγαριασμό που θα το καθορίσετε εσείς. Η φόρμα μπορεί να συμπλωθεί σε αυτή την διεύθυνση : https://www.kalapod.gr/%CE%B5%... ενότητα ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.
Μετά την συπλήρωση τις φόρμας ,ένας από τους αντιπρώπους μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να καθορίσετε τις λεπτομέρειες της επιστροφής σας.

> Πραγματικό χρώμα του προϊόντος είναι η ίδια όπως οι φωτογραφίες που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα ή μπορεί να υπάρχουν κάποιες διαφορές στο χρώμα / απόχρωση;

Η ομάδα μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρουσιάσει τα χρώματα των προίοτων στον ιστότοπο όσο το δυνατόν καλύτερα, ωστόσο μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες η απόχρωση του χρώματος του προίοντος μπορεί να είναι ελαφρώς διαφορετική από την απόχρωση που εμφανίζεται στη σελίδα . Δεν είμαστε υπευθύνοι για πιθανές διαφόρες χρώματος / απόχρωσης μεταξύ αυτών που ενφανίζονται στην οθόνη/τηλεφώνο σας εκείνων των προίοντων, λόγω των ιδιαιτεροτήτων τους .